среда, 29 августа 2012 г.

МОДУЛЬ № 4


Для того, щоб оцінити проект, його складові треба поставити запитання, визначити критерії оцінювання. Ці питання можна обговорити з усіма учнями, якщо метою є поверховий огляд. Для деталізації оцінки краще провести цю роботу в групах або парах, щоб потім синтезувати учнівські пропозиції і вже сформулювати остаточні конкретні запитання, які дозволять розкрити основний зміст  і дати оцінку проекту, що розглядався.

     Для ознайомлення загалу з проектом проводиться презентація за певним планом . Вона має містити посилання на джерела і документи, що підтверджують те чи інше положення проекту, мають містити схеми чи таблиці, мапу. Це дозволить поглибити знання учнів з певної теми чи періоду, більше зацікавити їх проблемою, що розглядається . Анімаційні матеріали вважаю будуть недоречними, оскільки відволікають увагу від основних питань. А ось для розрядки і відпочинку можна використати комікси чи карикатури в залежності від складності теми і наявності часу. Можна також використати історичні анекдоти як засіб релаксації, а іноді і конкретизації  образу історичного діяча.

Комментариев нет:

Отправить комментарий