Для того, щоб
оцінити проект, його складові треба поставити запитання, визначити критерії
оцінювання. Ці питання можна обговорити з усіма учнями, якщо метою є поверховий
огляд. Для деталізації оцінки краще провести цю роботу в групах або парах, щоб
потім синтезувати учнівські пропозиції і вже сформулювати остаточні конкретні
запитання, які дозволять розкрити основний зміст і дати оцінку проекту, що розглядався.
Для ознайомлення загалу з проектом
проводиться презентація за певним планом . Вона має містити посилання на
джерела і документи, що підтверджують те чи інше положення проекту, мають
містити схеми чи таблиці, мапу. Це дозволить поглибити знання учнів з певної
теми чи періоду, більше зацікавити їх проблемою, що розглядається . Анімаційні
матеріали вважаю будуть недоречними, оскільки відволікають увагу від основних
питань. А ось для розрядки і відпочинку можна використати комікси чи карикатури
в залежності від складності теми і наявності часу. Можна також використати
історичні анекдоти як засіб релаксації, а іноді і конкретизації образу історичного діяча.
Комментариев нет:
Отправить комментарий