Процес оцінювання
передбачає врахування загальновизнаних критеріїв. Разом з тим, можливе
запровадження різних форм оцінювання. Зокрема, це процес рецензування
відповідей. Діти мають зазначити, слухаючи відповідь товариша, що було сказано
невірно, виправити, доповнити пропущене і навіть виставити оцінку. Якщо є
ускладнення з визначенням кількості балів, то рецензент може поставити
додаткове питання, тим самим показуючи власну підготовленість. До числа
рецензентів може бути залучена група учнів або навіть весь клас. Якщо формою
оцінювання є робота з тестами, то доцільно використати бібліотеку оцінювання.
Самоаналіз роботи учнів буде більш ефективним, якщо створити інструмент
оцінювання учнівської роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий