В процесі навчання дуже важливо
враховувати особливості підготовленості кожного учня, тобто проводити диференційоване навчання. Для цього мають
бути підготовлені різні матеріали . Це інформаційні картки, що містять
також питання по даному тексту, це
задачі (наприклад, відлік часу в історії, що часто викликає складнощі), це
ілюстративний матеріал, ребуси, кросворди ін.. Позитивні результати дає метод
«Навчаючи – вчуся», що викликає у дітей великий інтерес, оскільки дуже цікаво
опинитися в ролі вчителя, привернути до себе увагу товаришів. Розвитку інтересу
до предмета сприяють різноманітні дидактичні ігри. Використання методу проектів
передбачає застосування комп ютерних технологій, що допоможуть учням вжитися в
нову для них роль вчителя. Роль самого вчителя при цьому теж змінюється від
традиції до фасилітації, ненів язливої допомоги в пошуку способів виявлення і
розв язування проблем.
Комментариев нет:
Отправить комментарий